challisgotlandsmallis

Trött och slut, men de funkar ;)

Kategori: Allmänt

Igår var vi hos svärfar och hans fru och åt middag, pratade och hade riktigt trevligt :) Alltid lika trevligt.
 
Och idag har de varit jobb, jobb och jobb och sen sjukgymnasten för att kolla ryggen där jag fick höra att jag har lite mycket svank av att jag har för korta höftmuskler och redan början till foglossning.
Så när jag kom hem kom min mor och min mormor och hälsade på och sen skjutsade jag Malinda till konståkningen och nu blir de bara att slappa resten av kvällen.
 
Kanske ringa min syster och mitt hjärta där nere i söder. Saknaden går aldrig beskriva!!! <3
 
Måste bara säga att imorgon ska jag få jobba med bästa Lise-Lott de ska bli mys och sen lär jag få jobba rumpan av mig på ett eckel ställe alldelens själv ;( Lise-Lott vill inte göra sällskap hahaha ;) Puss <3
 
 
Tänk att min "stor" tjej har varit så liten <3
 
Love And Peace <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: