challisgotlandsmallis

Fy faan!

Kategori: Allmänt

Har man varit för att fixa tänderna för näst sista gången, tänk att de har tagit 2år att fixa efter misshandeln.. Helt otroligt..

Sen har man varit på banken för att fixa lite inför att starta aktiebolag, de känns som allt går åt rätt håll!

Och till veckan är de fullfart igen, både banken, arbetsförmedlingen, boka tid för att bestämma blommor till bröllopet, boka tårtställningen inför bröllopet, fixa ringarna och massa annat. Oj de är full fart nu hur ska de gå när jag börjar jobba 1 april :P Haha vi får väll se ;)

Ingen lägenhet har de blivit än heller, jag håller på att känna att jag ger snart upp, jag vill bara flytta och de är nu!

Och på söndag är de babysim igen var riktigt mysigt hon trivdes ju som fisken i vattnet så de blir nog bra :) De är ju så himla skönt i varmvattenbassängen ;)

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att älsklingen ska hämta mig för han var ju så smart att han for till sin farmor och farfar för att hjälpa dom med deras tv och tänkte inte på mig som bara ville hem när man är bedövad och har riktigt ont i munnen efter att dom har plågat en....

Lillgumman ligger här i sin bilbarnstol och sover, 3½ månad är hon nu! Tiden bara springer iväg :O

Ne nu ska jag sluta skriva massa onödigt!

Love And Peace <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: