challisgotlandsmallis

Underbart!

Kategori: Allmänt

Idag har jag fått veta att jag och älsklingen snart är egna företagare de blir en utmaning men de ska nog gå bara bra :), Och i helgen blir de att träffa mamma och prata igenom alltihopa, och även fara förbi hos niklas farmor och farfar för att gratta hans farfar på 81-års dagen :) .

På Måndag kommer syrran hem :) Och även Jessie och ulrika kommer och hälsar på mig och lilla Alicia, de ska bli så underbart roligt! Så jag har längtat efter dessa tjejer allihopa <3 <3

Jo i helgen ska vi kanske och kolla på nya förlovningsringar !!! :D :D Niklas ska få bestämma för en gångs skull haha ;)

Och nästa vecka är de julafton och jag längtar verkligen, ska bli kul att träffa alla och även få julklappar, fast roligast att se vad Alicia får och ifall min älskling blir glad för vad han får av oss :)

Sen ska vi fira nyår hos Therese och Jonas de ska bli riktigt trevligt!! Och inleda ett nytt år, jag hoppas 2012 blir lika underbart som 2011 men de tror jag vi ska ju gifta oss :) Och mest troligt flytta !!! :D


Våran underbara krulltott!!! <3

Love And Peace <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: