challisgotlandsmallis

Jul, dop och nyår!

Kategori: Allmänt

Nu har de varit både julafton och dop och imorgon nyårsafton. Vi hade en stressig julafton de kommer inte att hände igen, nästa år ska vi vara hemma de har jag bestämt. Då får dom som vill komma till oss. Annars är vi själva. Men hade en trevlig julafton iallafall och många julklappar till Alicia :) Sen den 27 var de dop som gällde, de gick jätte bra och var jätte fint! Hon fick även massa fina dop presenter. Och ja sen har de varit fullt upp precis som de är framöver, de är någonting varje dag som jag ska göra. Men de blir då inte långtråkigt hemma på de sättet :P Den 1april börjar jag då om att jobba också.

Imorgon ska vi till Jonas och Therese och fira nyår de ska bli trevligt, med god mat och lite gott att dricka och sen säkert lite spel :) <3

Jag bjuder på en bild av Alicia i sin nya AIK pyjamas :) <3 <3 <3 Hon börjar bli så stor våran lill tjej!



Alicia och hennes fina Moster Malinda <3






Alicia och hennes pappa ( min älskling ) på julafton!! <3 <3 <3


Love And Peace <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: