challisgotlandsmallis

Ibland undrar man...

Kategori: Allmänt

Ibland funderar jag, när man har skaffat barn ska man inte ta hand om dom då? Vara med dom så mycket som möjligt.
 
Jag tror ibland jag bara är gammalmodig haha, när man läser om andra i ens egen ålder som har skaffat barn. Jag har ju min lilla Alicia och jag vill inget hellre än att vara med henne. Vi skaffade henne för våran skull, för att vi verkligen ville!! Vi lämnade aldrig bort henne föränn hon var 2månader och då gick vi på bio. Första gången vi var på nå partaj och hon sov borta var hon nästan ett halvår.
Jag gillar verkligen inte att lämna bort henne eller vara borta mycket då de är ju jag som själv valt att skaffa henne och får jätte dåligt samvete om jag lämnar bort henne om det inte är super viktigt!!! :)
 
Nu kommer säkert folk att ta illa upp om detta som mycket annat.
 
Men min åsikt är skaffar man barn ska man ta hand om dom så mycket man kan självklart ska man kunna roa sig ibland men är de panik eller? Visst kan dom väll få bli någon månad iallafall ?:O
 
Jag väntar då mitt andra barn och ser fram imot det precis lika mycket som jag längtade efter Alicia. Mina hjärtegull, och min Man som är världens bästa!!! Ne nu blir det att vila lite själv innan busfröet vaknar till liv :)
 
Btw, NU HAR JAG SEMESTER!!!!!!!
 
Love And Peace <3 / Charlott Fjellström

Kommentarer


Kommentera inlägget här: